Les empreses amb un ADN disruptiu innoven amb gran rapidesa per guanyar quota de mercat i avançar-se als competidors, que segueixen atrapats en models més convencionals i lents. Moltes vegades els que no emprenen aquesta transformació creuen que la disrupció és una cosa que només afecta les empreses tecnològiques. Però s’equivoquen. Tots els mercats s’estan veient afectats per la celeritat del canvi, i en tots els àmbits la tendència és caminar cap a allò digital.

També al sector immobiliari, on la irrupció digital no és recent. Fa anys que utilitzem serveis com Idealista, Airbnb o altres de semblants, però algunes circumstàncies, entre elles l’aparició de la COVID-19, han impulsat el procés de transformació del sector i alertat els seus professionals: el que semblava un canvi lent ha vingut per quedar-se. És el protech: laplicació de tecnologies innovadores a les necessitats del mercat immobiliari.

Qui, dins del tradicional món immobiliari, ignori aquesta revolució està condemnat a la marginalitat. Però els que segueixin les guies d’aquest llibre pioner, escrit per especialistes del sector, es trobaran en una posició immillorable per automatitzar processos, oferir millors solucions, aportar valor afegit als clients i, en definitiva, diferenciar-se i prosperar.