Rock&Brand és un llibre destinat a tot aquell lector que senti curiositat i vulgui aprendre sobre les disciplines del màrqueting i branding des d’un llenguatge pla i sense complexitats. Un relat sincer que usa les principals cançons i bandes de la història del Rock com a vehicle per a portar al lector a raonaments que busquen la seva reflexió per a posterior implementació, sigui com sigui la seva posició professional. Branding és la forma que tenen les organitzacions de fer vibrar alguna cosa a l’interior de les persones. I vibrar és la melodia del bon rock. El llibre del Pere és un recopilatori imprescindible.
Sinopsi
Rock&Brand és un llibre destinat a tot aquell lector que senti curiositat i vulgui aprendre sobre les disciplines del màrqueting i branding des d'un llenguatge pla i sense complexitats. Un relat sincer que usa les principals cançons i bandes de la història del Rock...
Temàtica
Marketing | Màrqueting
Entrevista a l'autor
Sobre l'autor
Nascut el 20 de juny del 78, Pere Maymi Josa va estudiar filosofia en la universitat de Barcelona i és màster en Màrqueting i Vendes per ESADE Business School. Durant la seva carrera professional ha passat per diferents posicions comercials, executiu de comptes, director de zona i responsable d'agents comercials fins que en 2017 comença la seva marxa en el món de la formació en el qual ha destacat amb la creació de cursos i ponències destinats al sector immobiliari; “No venguis pisos fes una altra cosa”: ponència d'una hora que basada en l'oportunitat que permet la proactivitat i la prescripció per a diferenciar-se dins del sector immobiliari. “Finances per a Immobiliaris”: (Curs SIRA) curs de 6 hores que dota a l'immobiliari de coneixements financers hipotecaris; des de què és l'Euribor fins com pensa una entitat financera en aprovar o denegar la sol·licitud d'un préstec hipotecari. “Taller de Màrqueting estratègic per a gerents”: cintura de 4 hores destinat a ajudar els gerents de Pime a pensar i tenir els fonaments per a construir una estratègia de màrqueting. “rock&Brand”: ponència d'una hora i avantsala del llibre dedicada a transmetre la importància que suposa el cultvar una estratègia de branding i les caracterísitcas clau que ha de cuidar una marca per a ser desitjable.
En els últims 3 anys ha impartit cursos i ponències a més de 10.000 professionals.
El seu interès per l'impacte i aportació de valor de la marca en el consumidor li ha portat a estudiar en profunditat als autors més rellevants de la disciplina del branding així com casos pràctics i consultories i a escriure articles sobre la temàtica en diferents publicacions professionals.