Aquesta és una agenda especial. Ha estat concebuda especialment per als professionals del sector immobiliari, per a ajudar-los a millorar els seus resultats i convertir-se en assessors immobiliaris d’èxit. No és una agenda a l’ús, ja que no serveix per a anotar les tasques que cal fer, sinó per a fer un seguiment de les quals s’han fet. S’usa com si fos un joc: puntuant els resultats diaris, setmanals, quinzenals, mensuals i, finalment, anuals. D’aquesta manera s’aprofita millor el temps i el rendiment augmenta exponencialment. La inmoagenda MYDARUMA està basada en el meu llibre L’arbre de les vendes. En ell explico el meu mètode de vendes per al sector immobiliari, desenvolupat al llarg de més de 35 anys dirigint i assessorant empreses en diferents països amb resultats espectaculars. Quan comprovis l’eficàcia de l’agenda mai més deixaràs d’usar-la, perquè t’assegurarà vendes per sempre. Amb una mica de pràctica aconseguiràs transformar el difícil en fàcil
Sinopsi
Aquesta és una agenda especial. Ha estat concebuda especialment per als professionals del sector immobiliari, per a ajudar-los a millorar els seus resultats i convertir-se en assessors immobiliaris d'èxit.
Temàtica
General | General
Entrevista a l'autor
Sobre l'autor
Nascut el 20 de juny del 78, Pere Maymi Josa va estudiar filosofia en la universitat de Barcelona i és màster en Màrqueting i Vendes per ESADE Business School. Durant la seva carrera professional ha passat per diferents posicions comercials, executiu de comptes, director de zona i responsable d'agents comercials fins que en 2017 comença la seva marxa en el món de la formació en el qual ha destacat amb la creació de cursos i ponències destinats al sector immobiliari; “No venguis pisos fes una altra cosa”: ponència d'una hora que basada en l'oportunitat que permet la proactivitat i la prescripció per a diferenciar-se dins del sector immobiliari. “Finances per a Immobiliaris”: (Curs SIRA) curs de 6 hores que dota a l'immobiliari de coneixements financers hipotecaris; des de què és l'Euribor fins com pensa una entitat financera en aprovar o denegar la sol·licitud d'un préstec hipotecari. “Taller de Màrqueting estratègic per a gerents”: cintura de 4 hores destinat a ajudar els gerents de Pime a pensar i tenir els fonaments per a construir una estratègia de màrqueting. “rock&Brand”: ponència d'una hora i avantsala del llibre dedicada a transmetre la importància que suposa el cultvar una estratègia de branding i les caracterísitcas clau que ha de cuidar una marca per a ser desitjable.
En els últims 3 anys ha impartit cursos i ponències a més de 10.000 professionals.
El seu interès per l'impacte i aportació de valor de la marca en el consumidor li ha portat a estudiar en profunditat als autors més rellevants de la disciplina del branding així com casos pràctics i consultories i a escriure articles sobre la temàtica en diferents publicacions professionals.